Omniva uudised
-
19.04.2024 Kas sa saadad oma pakid pakiautomaadist? Neid asju pead teadma
Eestlased on vilunud pakiautomaatide kasutajad ja pakkide saatjad, kuid mitte kõik kodus leiduvad materjalid ja pakendid ei sobi asjade pakendamiseks, tõdeb Omniva sorteerimise juht Evert Rööpson. Loe lisa » -
16.04.2024 Uuring: inimesed eelistavad kulleritele pakiautomaate
Eestlased eelistavad paki kätte saamisel pakiautomaati, mitte kullerit, selgus värskest uuringust. Loe lisa » -
11.04.2024 Müügile jõudis Eesti rahvuspuud kujutav postmark
-
11.04.2024 Kiire teavitus võib aidata pakiautomaadist saadetud raha tuvastada
-
10.04.2024 9. maist muutuvad erakliendi pakiteenuse tüüptingimused
-
08.04.2024 Omniva kaotab nimekasti teenuse
-
05.04.2024 Ole teadlik! Petturid veenavad telefonitsi pakiautomaadist raha saatma!
-
27.03.2024 Omniva pakiautomaatidest saab nüüd tasuta saata teise ringi asju Uuskasutuskeskusele
-
25.03.2024 Lihavõtted mõjutavad meie saadetiste tarneaegu
-
06.03.2024 Kirjakeskus ehk elektrooniliselt üleantavate kirjade saatmise rakendus suletakse 31. mail
Kuidas tuvastada ärikliendina petukirja?
Aeg-ajalt jõuavad eraklientideni e-kirjad ja sõnumid, milles palutakse paki kättesaamiseks jagada täiendavalt oma isiku- ja finantsandmeid või tasuda saadetiste eest tolli- või kohaletoimetamise tasu. Petukirjad jõuavad äriklientideni arvatavasti sama tihti kui eraklientideni. Üldjoontes on ärikliendid süsteemist teadlikumad ja ei lähe kohe maksma, sest teatavasti toimetavad nad krediidi alusel. Kogemuste kohaselt helistavad ja küsivad ärikliendid petukirja saades üle, kas sõnum on ikka Omniva poolt saadetud. Kahtlused on põhjendatud, sest need on petukirjad, mille eesmärgiks on varastada sinu identiteet, saada ligipääs sinu pangaandmetele ja rahale. Kuigi kirju saadetakse Omniva nimel, pole meie nendega seotud.
Siin mõned viisid, kuidas tuvastada petukirja:
- Võõrapärane meiliaadress või telefoninumber. Omnivast saabuvad sulle kirjad vaid aadressilt [email protected] või sinu ettevõttele määratud personaalselt haldurilt. Kui kiri saabub teistsuguselt aadressilt, hoidu linkidel klikkimisest ja oma isikuandmete edastamisest. Vahel on petturid peitunud näiliselt õigete meiliaadresside taha. Usaldusväärsuse suurendamiseks lisavad nad kirjadele Omniva logo.
- Teade, milles palutakse tasuda paki kättesaamise eest. Omniva ei palu kunagi jagada enda panga andmeid ega maksta oodatava paki eest kirja või SMS-i teel. Juhul, kui oled tellinud Omnivalt lunatasuga paki, tasu selle eest alles pakiautomaadi juures või otse kullerile.
- Kahtlane link. Tihti palutakse petukirjades klikkida lingil ja jagada oma isiku- või finantsandmeid. Omniva ei küsi sinult kunagi täiendavat informatsiooni paki kättesaamiseks. Seetõttu palume sul hoiduda võõrapärastele linkidele klikkimisest!
Mida teha pettuse ohvriks langemise korral? Kui oled oma andmeid juba jaganud, võta ühendust pangaga ning teavita politseid.
Ja veel kord – kui sa pole pakki tellinud või tegu on võõrapärase numbri või meiliaadressiga, hoidu sellele vastamisest ja oma andmete jagamisest. Vähimagi kahtluse korral võid julgelt ühendust võtta meie ärikliendi toega telefonil 664 3444 või e-maili teel [email protected].
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Küpsised
Erakliendi kontaktid
661 6616[email protected]
E–R 9.00–20.00
L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT
Ärikliendi tugi
- 664 3444
- [email protected]
- E-R 8.00 – 17.00