16.06
2020

Uuring: Otsepost säilitas oma populaarsuse ka kriisi ajal

Mai alguses viis Eesti Post läbi otseposti märgatavuse uuringu, mille abil mõõdeti antud reklaamkanali efektiivsust. Uuringus osales üle 500 tallinlase, kelle käest küsiti otseposti reklaamide meenumise ning atraktiivsuse kohta. Lisaks uuriti, kuidas mõjutab otsepost inimeste ostuotsuseid.

Valdav enamus ehk 82% Tallinna elanikest märkas vähemalt ühte otsepostitust uuringuperioodile eelnenud nädalal. See näitab, et otsepostituste märgatavus on endiselt kõrgel tasemel. Võrreldes eelmise aasta novembris läbi viidud uuringuga oli antud näitaja tõusnud  1% võrra. Kõige rohkem märgati toidukaupluste reklaame, kuid arvestades selle kevade erilist kulgu, kasvas ka e-kaubanduse teemaliste otsepostituste märgatavus. Otsepost on nii uute kui ka kogenud e-kauplejate jaoks hea turunduskanal, mille abil viia info oma e-poe teenuseuuendustest ja mugavatest kasutusvõimalustest ka nendeni, kes igapäevaselt digikanaleid ei jälgi. Sarnaselt digikanalitele on ka otseposti teel tehtud reklaam soodsa kontaktihinna ja laialdase levikuga ning võimaldab väga spetsiifiliselt sihtida kindlaid huvigruppe.

Enim oodatakse oma postkastidesse endiselt toidupoodide reklaame. Võrreldes eelmise uuringuga on kevadele omaselt kasvanud ka aiandus ja ehitus/tööriistapoodide reklaamide populaarsus.  Sel kevadel oli inimeste huvi selliste kaupade vastu tavapärasest suurem, sest kodus veedetud aeg andis võimaluse erinevateks remondi ja aiatöödeks. Mitmed läbi mõeldud ja inspireerivad otsepostitused innustasid inimesi käsile võtma erinevaid uusi hobisid, koduseid projekte ning töid ja paljud ettevõtted said seeläbi kasvatada oma kliendibaasi.

32% vastajatest tunnistas, et nende ostuotsuseid mõjutab otsepost. Müügikampaaniaid planeerides tasub arvestada, et peamine ostuotsust mõjutav tegur on soodne hind. Sellele järgnevad hooajaliste toodete pakkumised, võimalus soetada sama raha eest mitu toodet ja ka pakkumised uutele toodetele.

Meil on rõõm, et saame teiega otseposti valdkonnas koostööd teha ning selle reklaamikanali mainet üheskoos aktiivselt kujundada!

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616