E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
10
03
2021

Uus e-kaubanduse hüpe tulekul: Omniva valmistub automaatide tippmahtudeks

Möödunud kevadel tõi riigi lukkupanek pakiautomaatidesse ligi kahekordsed pakimahud ning kaubanduse sulgemine annab e-kaubandusele hoogu ka tänavu. Selleks, et tulevatel nädalatel kasvava pakimahuga edukalt toime tulla võtab Omniva taas kasutusele jõuluperioodile sarnased meetmed. 
 
„Vaadates möödunud aasta kevade kogemust, siis tõenäoliselt kasvavad pakimahud poodide sulgemise järel taaskord jõuluperioodi tasemele. Oleme selleks valmis ning  et piiranguterohkel ajal jõuaksid saadetised inimesteni õigeaegselt, täidame pakiautomaate mitu korda päevas ning vajadusel avame ajutisi pakiväljastuspunkte,“ kirjeldas Omniva juhatuse liige Kristi Unt. „Praegu sujub pakkide väljastus kenasti ja ilma viivituseta – valdav osa eestisiseseid saadetisi jõuab saajani juba järgmiseks päevaks.“

Kuna eelmisel kevadel suleti koos kaubanduskeskustega ka postkontorid, kasvas piirangute perioodil pakiautomaatidesse saadetavate pakkide arv ligi kahekordseks. „Nüüd jäävad praeguse info kohaselt postkontorid esialgu avatuks ning neis kehtestatakse 25% täituvuse piirang. Postiasutust külastades on maskikandmine kohustuslik ning ühtlasi palume kinni pidada ka ruumi täituvuse ja distantsihoidmise reeglitest,“ ütles Unt.
 
Ehkki postkontorid jäävad avatuks, on soovitav teenuste kasutamisel vähendada kontakte - kasutada paki- ja postitoiminguteks iseteenindusel põhinevaid kanaleid ehk pakiautomaati ja e-poodi. „Kuna viiruse leviku ulatus on murettekitav, palume postkontoreid külastada vaid äärmisel vajadusel,“ ütles Unt. „Näiteks postkontorites müüdavaid marke, kaarte, ümbrikuid ja pakkematerjale saab Omniva e-poest tellida otse postkasti. Kui postiasutuse külastus tuleb siiski ette võtta, soovitame enne postiasutuse külastamist kontrollida selle lahtioleku aegu Omniva kodulehe kaardirakenduses, kuivõrd need võivad seoses COVID-19 olukorraga ootamatult muutuda.“
 
Õues on nakatumise risk madalam ja seega on väljas asuv kontaktivaba pakiautomaat hetkel eelistatuim kanal saadetiste vastu võtmiseks ja teele panemiseks. Omniva kõik automaadid asuvad värskes õhus, pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastataks regulaarselt ja automaati saab kasutada ka kinnastega. Kauba eest tasumisel on kõikides automaatides võimalik kasutada viipemakset.

Hetkel pakiautomaatides saadetiste järjekorrad puuduvad, kuid kasvavate mahtude juures võivad need populaarsemates automaatidest tekkida. Pakimahtude kasvades saab Omniva kodulehe kaardirakendusest jälgida, millistes automaatides on pikem ooteaeg ja valida lähima alternatiivi. Seda informatsiooni kuvatakse ka automaatse andmevahetusega e-poodide tarnevalikus. 

Suuremates postkontorites on kasutusel ka QR-koodil põhinevad järjekorramasinad, mis said jõulude ajal klientidelt väga palju positiivset tagasisidet. Uue lahenduse abil saab klient oma aega efektiivsemalt kasutada ja oma korda oodata mujal kui füüsilises järjekorras.

Välismaalt tellitud või sealt saabuvate pakkide ja kirjade liikumises suuremahulisi tõrkeid ega seisakuid hetkel ei ole, kuid jätkuvalt tuleb teatud juhtudel arvestada mõnevõrra pikemate tarneaegadega.

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616