18.11
2024
Omniva personaalne postiteenus pälvis rahvusvahelise auhinna
Euroopa postiettevõtteid ühendav organisatsioon PostEurop kuulutas välja sotsiaalse vastususe (CSR) valdkonda puudutava rahvusvahelise konkursi Coups de Cœur võitjad, teiste seas pälvis tunnustuse ka Omniva personaalne postiteenus.
Konkurss selgitab igal aastal välja silmapaistvaimad uuenduslikud ja mõjusad projektid, mis peegeldavad postitööstuse pühendumust majanduslikule, keskkonnaalasele ja sotsiaalsele edasiminekule. Sel aastal laekus konkursile 47 algatust, mis kõik pakuvad erinevaid lahendusi mõnele postisektorit puudutavale väljakutsele.
Töötajate kategooria võitis Prantsuse postiettevõte Le Groupe La Poste projekt “Puudega töötajate testijate rühm“, mille raames aitab 14 000 puudega töötajat aktiivselt kaasa La Poste’i teenuste ja personaliprotsesside parandamisele, suurendades nii ettevõtte pühendumust kaasatusele ja mitmekesisusele.
Keskkonnakategooria võitis Soome postiettevõtte Posti elektrisõidukite ümberehitamise projekt, mille käigus ehitatakse vanad diiselsõidukid elektrisõidukiteks.
Majanduskategoorias tuli võitjaks Hollandi postiettevõtte PostNL projekt, mis tegeleb madala kirjaoskusega inimeste abistamisega, lihtsustades kirjade sisu ja pakkudes PostNL-i rakenduse kaudu ette lugemise funktsiooni.
Majanduskategoorias leidis äramärkimist ka Eesti Posti ehk Omniva „Personaalne postiteenus“, mis võimaldab inimestel, kes elavad väljaspool suuremaid linnu, tellida endale postikuller koju või töökohta tasuta, et kasutada erinevaid Omniva teenuseid ja soetada filateeliatooteid.
Personaalse postiteenuse käigus toob Omniva postiteenused koju või tööle kohale, saadab ära kirjad ja pakid, mõistagi saab osta postmarke ja ümbrikke. Samuti saab tasuda arveid, võtta vastu pakke ja kirju ning tellida ajalehti ja ajakirju. Nii saab postipunktis tehtavaid toiminguid teha kodust lahkumata. Vajadusel saab e-poest tellitud tooteid ka personaase postiteenuse abil tagastada.
Personaalse postiteenuse osutamine on tasuta, kui klient elab või asub väljaspool suuremaid linnu. Tasuline teenus kehtib suuremates linnades nagu Tallinn, Narva, Pärnu ja Tartu ning teistes linnades vastavalt Omniva hinnakirjale ja juhul, kui inimene elab või on sel hetkel lähimast postiasutusest kaugemal kui 5 km (mööda teid mõõdetuna).
Kuidas personaalset postiteenust tellida? Selleks tuleb võtta ühendust kas klienditeeninduse e-posti aadressil [email protected]; personaalse postiteenuse tellimise numbril 664 3330. Alati saab esitada sooviavalduse ka Omniva kodulehe kaudu. Teenust pakutakse kokkuleppel kliendiga tööpäeviti ajavahemikus 8–17.
Personaalset postiteenust kasutab igakuiselt ligikaudu tuhat inimest, kõige enam soovivad inimesed personaalse postiteenuse abil teha pakkidega seonduvaid tegevusi – neid vastu võtta ja ka omalt poolt teele panna.
Konkursi ja teiste äramärgitute kohta saab lähemalt lugeda siit.
Tagasi
Konkurss selgitab igal aastal välja silmapaistvaimad uuenduslikud ja mõjusad projektid, mis peegeldavad postitööstuse pühendumust majanduslikule, keskkonnaalasele ja sotsiaalsele edasiminekule. Sel aastal laekus konkursile 47 algatust, mis kõik pakuvad erinevaid lahendusi mõnele postisektorit puudutavale väljakutsele.
Töötajate kategooria võitis Prantsuse postiettevõte Le Groupe La Poste projekt “Puudega töötajate testijate rühm“, mille raames aitab 14 000 puudega töötajat aktiivselt kaasa La Poste’i teenuste ja personaliprotsesside parandamisele, suurendades nii ettevõtte pühendumust kaasatusele ja mitmekesisusele.
Keskkonnakategooria võitis Soome postiettevõtte Posti elektrisõidukite ümberehitamise projekt, mille käigus ehitatakse vanad diiselsõidukid elektrisõidukiteks.
Majanduskategoorias tuli võitjaks Hollandi postiettevõtte PostNL projekt, mis tegeleb madala kirjaoskusega inimeste abistamisega, lihtsustades kirjade sisu ja pakkudes PostNL-i rakenduse kaudu ette lugemise funktsiooni.
Majanduskategoorias leidis äramärkimist ka Eesti Posti ehk Omniva „Personaalne postiteenus“, mis võimaldab inimestel, kes elavad väljaspool suuremaid linnu, tellida endale postikuller koju või töökohta tasuta, et kasutada erinevaid Omniva teenuseid ja soetada filateeliatooteid.
Personaalse postiteenuse käigus toob Omniva postiteenused koju või tööle kohale, saadab ära kirjad ja pakid, mõistagi saab osta postmarke ja ümbrikke. Samuti saab tasuda arveid, võtta vastu pakke ja kirju ning tellida ajalehti ja ajakirju. Nii saab postipunktis tehtavaid toiminguid teha kodust lahkumata. Vajadusel saab e-poest tellitud tooteid ka personaase postiteenuse abil tagastada.
Personaalse postiteenuse osutamine on tasuta, kui klient elab või asub väljaspool suuremaid linnu. Tasuline teenus kehtib suuremates linnades nagu Tallinn, Narva, Pärnu ja Tartu ning teistes linnades vastavalt Omniva hinnakirjale ja juhul, kui inimene elab või on sel hetkel lähimast postiasutusest kaugemal kui 5 km (mööda teid mõõdetuna).
Kuidas personaalset postiteenust tellida? Selleks tuleb võtta ühendust kas klienditeeninduse e-posti aadressil [email protected]; personaalse postiteenuse tellimise numbril 664 3330. Alati saab esitada sooviavalduse ka Omniva kodulehe kaudu. Teenust pakutakse kokkuleppel kliendiga tööpäeviti ajavahemikus 8–17.
Personaalset postiteenust kasutab igakuiselt ligikaudu tuhat inimest, kõige enam soovivad inimesed personaalse postiteenuse abil teha pakkidega seonduvaid tegevusi – neid vastu võtta ja ka omalt poolt teele panna.
Konkursi ja teiste äramärgitute kohta saab lähemalt lugeda siit.
Uudiste loetelu
-
09.12.2024Kui soovid jõuluks pakki saata, pane see teele hiljemalt 21. detsembril enne pakiautomaadi tühjendamise aega.
-
09.12.2024Kanada Posti teavitas, et riiklik streik jätkub endiselt, postiettevõtte palvel on saadetiste liikumine Kanadasse ajutiselt peatatud. Anname teada, kui olukord taastub.
-
05.12.2024Aasta Logistikategu 2024 konkursi võitis Omniva Baltimaade suurima ja moodsaima logistikakeskuse avamine Kaunases.
-
03.12.2024Kolmapäeval paigaldame uue pakiautomaadi Pärnusse Lille Meie kaupluse juurde.
-
03.12.2024Toompea postkontori uksed on 24. detsembrist suletud, teenused viiakse üle Kaubamaja postkontorisse.
-
18.11.2024Euroopa postiettevõtteid ühendav organisatsioon PostEurop kuulutas välja sotsiaalse vastususe (CSR) valdkonda puudutava rahvusvahelise konkursi Coups de Cœur võitjad, teiste seas pälvis tunnustuse ka Omniva personaalne postiteenus.
-
08.11.2024On kiiduväärne, et inimesed ei jäta jõuluoste viimasele minutile ja alustavad kinkide ostmist juba praegu. E-smaspäev (11.11), Must Reede (29.11) ja küberesmaspäev (2.12) on ostupühad, mida Eesti inimesed agaralt jõulukinkide soetamiseks kasutavad.
-
06.11.2024Omniva kontserni kui Balti juhtiva logistikaettevõtte kolmanda kvartali majandustulemused olid tugevad: käive kasvas aastaga 9%, ulatudes 34,4 miljoni euroni.
-
05.11.2024Paigaldasime uued pakiautomaadid Maardusse, Randverre, Kohilasse, Pärnusse ja Harkujärvele.
-
04.11.2024Alates 6. novembrist 2024 muutuvad universaalse postiteenuse tingimused, millest tulenevalt muutub saadetiste hoiuaeg senise 15 päeva pealt 7 päeva peale.
-
01.11.2024Tallinnasse lisanduvad pakiautomaadid TalTechi ja Jannseni Maxima juurde.
-
31.10.2024Kolmapäeval paigaldasime kaks uut pakiautomaati, neist ühe Ala külla ja teise Viljandisse.
-
30.10.2024Kahe viimase aasta jooksul on Omniva renoveerinud 35 postkontorit üle Eesti.
-
29.10.2024Alates 1. detsembrist muutub isikusamasuse tuvastamise hinnakiri ärikliendile.
-
15.10.2024Konkurentsiamet väljastas Eesti Post AS-ile uueks perioodiks postipaki tegevusloa, mis kehtib viis aastat.
-
07.10.2024Alates 6. novembrist 2024 muutuvad universaalse postiteenuse tüüptingimused.
-
07.10.2024Tallinnas Sikupilli keskuses, avab 18. oktoobril uksed Omniva postkontor.
-
04.10.2024Eesti Panga ja Omniva ühine mündivahetusteenus jätkub, alates septembri keskpaigast saab münte ära anda Tallinnas Rocca al Mare postkontoris ja Tartus Eedeni postkontoris.
-
25.09.2024Anname teada, et Iisraeli suunal pikeneb eelduslik tarneaeg ca 2 nädala võrra.
-
18.09.2024Logistikaettevõte Omniva avas täna Kaunases Baltimaade suurima ja kaasaegseima logistikakeskuse, mis kasvatab hüppeliselt ettevõtte võimekust rahvusvaheliste saadetiste käsitlemisel.
-
02.09.2024Omniva kontserni esimese poolaasta müügitulu oli 65,8 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 4%.
-
21.08.2024Lihtsustasime saadetiste kättesaamise tingimusi: postkontorisse või postipunkti oma lähedase pakile järele minnes pole enam lihtvolitust vaja.
-
13.08.2024Esmaspäeval saatsid küberkurjategijad paljude Eesti inimeste telefonidele Omniva nimel petusõnumeid.
-
12.08.2024Omniva nimel on levimas erinevad petusõnumid, millega üritatakse inimestelt raha välja petta.
-
11.07.2024Seoses kehtestatud sanktsioonide, piirangute või teatud nõuetele mittevastavustega ei saa hetkel Western Unioni teenust osades riikides kasutada.
-
05.07.2024Omniva paigaldab lähinädalal uue pakiautomaadi nii Valga kui ka Narva linna.
-
03.07.2024Paigaldasime teisipäeval, 2. juulil Omniva uue pakiautomaadi Ahtmesse.
-
20.06.2024Erapakiautomaatidega tegelev Picapac tõi turule uued, kaheksalahtrilised kogukonnapakiautomaadid, mis on jõudnud Eestimaa erinevatesse nurkadesse.
-
10.06.2024Omniva pälvis selleaastasel vastutustundliku ettevõtluse indeksi mõõdikus keskmise ja suuremate ettevõtete arvestuses hõbetaseme.
-
24.05.2024Omniva sulgeb alates 31.05 Kirjakeskuse – elektrooniliselt üleantavate kirjade saatmise rakenduse.
-
30.04.2024Omniva kontserni müügitulu oli 2024. aasta esimeses kvartalis kokku 31,9 miljonit eurot, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3% võrra suurem. Kolme kuuga toimetas Omniva Baltikumis kohale kokku ligi 8 miljonit pakki. Pakkide maht kasvas aastaga 3%.
-
19.04.2024Eestlased on vilunud pakiautomaatide kasutajad ja pakkide saatjad, kuid mitte kõik kodus leiduvad materjalid ja pakendid ei sobi asjade pakendamiseks, tõdeb Omniva sorteerimise juht Evert Rööpson.
-
16.04.2024Eestlased eelistavad paki kätte saamisel pakiautomaati, mitte kullerit, selgus värskest uuringust.
-
11.04.2024Omniva suurendab oma logistikeskuses pakkide kontrolli, et tuvastada võimalikud rahasaadetised, mis on nende saatjatelt välja petetud.
-
10.04.2024Alates 9. maist muutuvad erakliendi pakiteenuste tüüptingimused.
-
08.04.2024Sulgeme nimekasti teenuse alates 31.05.2024
-
05.04.2024Levimas on petuskeem, kus inimene saab kõne politseinikku kehastavalt inimeselt, kes teavitab, et kurjategijad soovivad inimese kontolt raha varastada. Sel põhjusel palutakse kõne saajal ruttu raha pangaautomaadist välja võtta ja see pakiautomaadi kaudu teele panna, lubades raha hiljem tagastada.
-
27.03.2024Sel kevadel on asjadele uue võimaluse andmiseks avanud oma uksed Omniva pakiautomaadid, mille abil saab liigseks muutnud korralikud asjad tasuta saata Uuskasutuskeskusele. Annetuskampaania kestab kuni 26. aprillini.
-
25.03.2024Eeloleval reedel tähistame ülestõusmispüha, mis on vaba päev ning mis seetõttu mõjutab ka meie saadetiste tarneid.
-
06.03.2024Omniva sulgeb alates 31.05 Kirjakeskuse – elektrooniliselt üleantavate kirjade saatmise rakenduse.
-
29.02.2024Omniva kontserni müügitulu oli 2023. aastal kokku 131,7 miljonit eurot, mis on sellele eelnenud aastaga võrreldes 7% võrra suurem.
-
23.02.2024Alates tänasest on Omniva postkontorites, postipunktides ja e-poes müügil Eesti Vabariigi esimese presidendi Konstantin Pätsi 150. sünniaastapäevale pühendatud postmark. Margi kujundas graafik Lembit Lõhmus.
-
20.02.2024Käesolevast nädalast kehtib Omniva personaalse postiteenuse uus hinnakiri, mille kohaselt saavad kõik inimesed, kes elavad väljaspool suuremaid linnu, tellida endale postikulleri koju või töökohta tasuta, et kasutada erinevaid Omniva teenuseid ja soetada filateeliatooteid.
-
19.02.2024Eeloleval laupäeval tähistame Eesti Vabariigi aastapäeva, mis mõjutab ka meie tööaegu ning saadetiste tarneaegu.
-
13.02.2024Kui näost-näkku pole võimalust kohtuda, saadavad inimesed sõbrapäeval ikka teineteisele pakke. Omniva sorteerimise juht Evert Rööpson selgitab, milliseid vigu tuleks pakkide saatmisel kindlasti vältida.
-
08.02.2024Alates jaanuari keskpaigast saavad kõik DHL Expressi kliendid oma pakid ka Omniva pakiautomaati saata. Omniva Eesti 364 pakiautomaadiga võrgustik on seeläbi avatud DHL Expressi klientidele, kes saavad tellida oma pakid kodule veelgi lähemale.
-
07.02.2024Omniva on asunud uuendama oma iseteeninduskeskkonda Minu Omniva – värskelt valminud uuenduste esimeses etapis lisandus suurema muudatusena näiteks kaardirakendus, tänu millele saab Eestisse, Lätti või Leetu pakki saates valida sobivaima pakiautomaadi välja ka kaardilt.
-
05.02.2024Omniva postkontorites üle Eesti saab nüüd sõlmida lisaks eestimaise energiaettevõtte Alexela Pingevaba elektripaketi lepingule ka fikseeritud hinnaga elektripaketti, millel on 6-kuuline hinnaperiood ja millel samas puudub leppetrahv.
-
31.01.2024Keeruline väliskeskkond, eeskätt majanduse jahtumine, hinnakonkurentsi teravnemine logistikasektoris ja jätkuv sõda Ukrainas mõjutasid oluliselt Omniva äri- ja majandustulemusi 2023. aastal. Tagamaks tugevamad tulemused tänavu ja edaspidi, peab ettevõte kulusid kahandama ja seetõttu vähendama ka töötajate arvu.
-
22.01.2024Seoses koostööpartneri vahetusega oleme kahjuks sunnitud eraklientidele Rootsi suunal Premium kullerteenuse ajutiselt peatama. Loodame teenuse uuesti avada lähinädalatel.
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Küpsised
Erakliendi kontaktid
661 6616[email protected]
E–R 9.00–20.00
L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT