18.11
2024

Omniva personaalne postiteenus pälvis rahvusvahelise auhinna

Euroopa postiettevõtteid ühendav organisatsioon PostEurop kuulutas välja sotsiaalse vastususe (CSR) valdkonda puudutava rahvusvahelise konkursi Coups de Cœur võitjad, teiste seas pälvis tunnustuse ka Omniva personaalne postiteenus.

Konkurss selgitab igal aastal välja silmapaistvaimad uuenduslikud ja mõjusad projektid, mis peegeldavad postitööstuse pühendumust majanduslikule, keskkonnaalasele ja sotsiaalsele edasiminekule. Sel aastal laekus konkursile 47 algatust, mis kõik pakuvad erinevaid lahendusi mõnele postisektorit puudutavale väljakutsele.

Töötajate kategooria võitis Prantsuse postiettevõte Le Groupe La Poste projekt “Puudega töötajate testijate rühm“, mille raames aitab 14 000 puudega töötajat aktiivselt kaasa La Poste’i teenuste ja personaliprotsesside parandamisele, suurendades nii ettevõtte pühendumust kaasatusele ja mitmekesisusele.

Keskkonnakategooria võitis Soome postiettevõtte Posti elektrisõidukite ümberehitamise projekt, mille käigus ehitatakse vanad diiselsõidukid elektrisõidukiteks.

Majanduskategoorias tuli võitjaks Hollandi postiettevõtte PostNL projekt, mis tegeleb madala kirjaoskusega inimeste abistamisega, lihtsustades kirjade sisu ja pakkudes PostNL-i rakenduse kaudu ette lugemise funktsiooni.

Majanduskategoorias leidis äramärkimist ka Eesti Posti ehk Omniva „Personaalne postiteenus“, mis võimaldab inimestel, kes elavad väljaspool suuremaid linnu, tellida endale postikuller koju või töökohta tasuta, et kasutada erinevaid Omniva teenuseid ja soetada filateeliatooteid.

Personaalse postiteenuse käigus toob Omniva postiteenused koju või tööle kohale, saadab ära kirjad ja pakid, mõistagi saab osta postmarke ja ümbrikke. Samuti saab tasuda arveid, võtta vastu pakke ja kirju ning tellida ajalehti ja ajakirju. Nii saab postipunktis tehtavaid toiminguid teha kodust lahkumata. Vajadusel saab e-poest tellitud tooteid ka personaase postiteenuse abil tagastada.

Personaalse postiteenuse osutamine on tasuta, kui klient elab või asub väljaspool suuremaid linnu. Tasuline teenus kehtib suuremates linnades nagu Tallinn, Narva, Pärnu ja Tartu ning teistes linnades vastavalt Omniva hinnakirjale ja juhul, kui inimene elab või on sel hetkel lähimast postiasutusest kaugemal kui 5 km (mööda teid mõõdetuna).

Kuidas personaalset postiteenust tellida? Selleks tuleb võtta ühendust kas klienditeeninduse e-posti aadressil [email protected]; personaalse postiteenuse tellimise numbril 664 3330. Alati saab esitada sooviavalduse ka Omniva kodulehe kaudu. Teenust pakutakse kokkuleppel kliendiga tööpäeviti ajavahemikus 8–17.

Personaalset postiteenust kasutab igakuiselt ligikaudu tuhat inimest, kõige enam soovivad inimesed personaalse postiteenuse abil teha pakkidega seonduvaid tegevusi – neid vastu võtta ja ka omalt poolt teele panna.

Konkursi ja teiste äramärgitute kohta saab lähemalt lugeda siit.

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616