08.11
2024

Omniva: kiidame kõiki, kes on asunud juba jõuludeks valmistuma

Novembri algusega on Omnivas stardi sisse saanud ka kiire pühadeperiood, sest inimesed on asunud jõuludeks valmistuma. “Pakimahud on oluliselt suurenenud ja seetõttu oleme tänulikud kõigile, kes oma pakkidele võimalikult ruttu järele tulevad ega jäta neid mitmeteks päevadeks pakiautomaati või postkontorisse seisma,” rõhutas Kristi Unt, Omniva logistika ja kullervõrgu juht Baltikumis.

“On kiiduväärne, et inimesed ei jäta jõuluoste viimasele minutile ja alustavad kinkide ostmist juba praegu. E-smaspäev (11.11), Must Reede (29.11) ja küberesmaspäev (2.12) on ostupühad, mida Eesti inimesed agaralt jõulukinkide soetamiseks kasutavad,” tõdes Unt.

“Oleme pakimahtude tõusuks põhjalikult valmistunud. Ehkki Omnival on Eesti suurim pakiautomaatide võrgustik, oleme seda veelgi laiendanud – lisanud uusi asukohti, suurendanud olemasolevaid automaate,” rääkis Unt. “Aasta lõpuks oleme tänavu oma Eesti pakiautomaatide võrgustikus laiendanud ligi 40 pakiautomaati, see tähendab, et kodumaiseid oranže pakiautomaate saab pühade ajaks olema Eestis suisa 384. Koos meie töökate kulleritega teenindavad suuri pakikoguseid ka hooajalised töötajad, samuti on abiks kolleegid kontorist.”

Lihtsad nipid

Kõik saavad panustada, et pakid kiiremini inimesteni jõuaksid. “Mida kiiremini pakile järele minna, seda nobedamalt saavad kullerid automaate uute pakkidega täita ehk pakiautomaat saab lühema aja jooksul teenindada rohkem inimesi,” tõdes Unt. Kui töö võimaldab, soovitab ta pakile päeva jooksul järele minna ehk nutikas on valida selleks automaat, mis asub töökoha läheduses. Lisaks – kui inimesele on kapis mitu pakki, tuleb veenduda, et kõik pakid saavad kapist välja võetud.
“Kindlasti tasub veebilehel minu.omniva.ee/ üle vaadata oma pakiautomaatide isiklikud eelistused. Oma eelistuste märkimine võtab aega paar minutit, aga säästab olukordadest, kus paki kättesaamine on raskendatud,” rääkis Unt. “Märkida saab kuni viis eelistust: kui ühte pakiautomaati enam pakke ei mahu, saab kuller need viia teistesse läheduses olevatesse pakiautomaatidesse. Nii saab inimene paki kiiremini kätte ega pea ootama kuni konkreetses pakiautomaadis koht vabaneb,“ soovitas ta.

“Ärikliendile pakume pakkide saatmisel ka mugavat võimalust panna mitu pakki ühte pakiautomaadi kappi, aga seda saab teha vaid äriklient Minu Omniva keskkonnas eelvormistatud pakkidega. See võimaldab kasutada pakiautomaate tõhusamalt ja ka klientidele mugavamat teenust pakkuda,” rääkis Unt. Möödunud aastal toimetas Omniva Eesti elanikeni novembri ja detsembri jooksul ligi 1,9 miljonit pakki, millest 1,4 miljonit liikus inimesteni pakiautomaatide kaudu. Populaarsemaid automaate täidetakse sel ajal isegi kuni 4–5 korda päevas.

Kuidas pakkide kättetoimetamisele omalt poolt kaasa aidata?

  • Valmistu aegsasti, ära jäta jõuluoste viimasele minutile.
  • Kontrolli hoolega kontaktandmeid. Ka väikseim viga kontaktandmetes võib põhjustada paki hilinemise või isegi tagastamise saatjale.
  • Mine pakile kiiresti järele.
  • Kui töö võimaldab päeva jooksul pakile järele minna, vali paki kättesaamise kohaks töökoha läheduses olev pakiautomaat.
  • Kui sulle on kapis mitu pakki, veendu palun, et kõik pakid saavad kapist välja võetud.
  • Vaata Minu Omniva veebilehel minu.omniva.ee/ üle oma pakiautomaatide eelistused ja pane kirja 3–5 eelistatud pakiautomaati.
  • Ärikliendina pakke saates eelvormista pakid Minu Omniva veebilehel https://minu.omniva.ee/, siis saad asetada ühte kappi rohkem pakke. Kui on vaja välja saata rohkem pakke, kasuta kullerkorje võimalust.
  • Pakke saates vali õige suurusega pakend ehk väldi tühjust ja ka ülepakendamist. Võimalusel taaskasuta pakendeid ja vali keskkonnasõbralikud materjalid. Omniva uuenenud postkontorites on eraldi koht kasutatud pakendite äraandmiseks. Seal samas pakkelaual on täiendavalt ja tasuta saadaval teisedki pakenditarvikud, et vältida ühekordsete toodete ostmist.

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616