E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
22
04
2021

Kliendi roll kiires pakiveos on arvatust suurem

Omniva sõnul võimaldab kiiresti pakile järele tulemine suurendada kiire tarne osakaalu mitmekordselt. Rekordiliste pakimahtude valguses täidavad Omniva kullerid pakiautomaate mitu korda päevas sadade pakkidega, populaarsemaid automaate täidetakse ja tühjendatakse lausa viis korda ööpäevas.
 
Omniva erakliendi segmendi juhi Sandra Kruseli sõnul peaksid kõik pakisaajad oma pakile võimalikult ruttu järgi tulema, sest ainult nii on võimalik pakijärjekordi vältida.  „Kuna tänavu on pakke poole rohkem kui mullu kevade ajal, siis täidame enamikku pakiautomaate mitmeid kordi päevas. Paratamatult saab pakiautomaati panna täpselt nii palju pakke kui neid on vahepeal klientide poolt ära võetud,“ selgitas Krusel. „Seega kui kõik pakisaajad tuleksid oma pakkidele paari tunni jooksul järgi, saaksime pakiautomaatidesse viia ühe päeva jooksul kordades rohkem pakke.“
 
Kui ligi veerandile pakiautomaadi pakkidele tulevad kliendid järele juba nelja tunni jooksul, siis keskmiselt ootab üks pakk klienti automaadis 16-17 tundi. Viimaste nädalate jooksul on pakimahud kasvanud taas rekordtasemele ning Omniva sorteerimiskeskuses sorteeritakse iga päev kohaletoimetamiseks üle 60 000 paki. Kruseli sõnul seisavad suure pakihulgaga silmitsi hetkel kõik pakiteenusepakkujad.
 
Pakimahuga paremini toimetulemiseks on Omniva järjepidevalt suurendanud nii populaarsemaid pakiautomaate kui laiendanud kogu automaadivõrgustikku. Lisaks on ettevõte rakendanud hetkel abitööjõudu ning kaasab pakkide kohaletoimetamiseks ka oma kontoritöötajaid.
 
Ühtlasi kuvab Omniva nii e-poodide tarnevalikus kui ka oma kodulehel suurema koormusega pakiautomaatide juures märget „Pikem ooteaeg kuni 2 päeva“. “Tellides paki pakiautomaati, mille juures on pikema ooteaja märge ei tähenda ilmtingimata, et kõik tellitud pakid sinna automaati hilinevad. Märge on lisatud pigem infona, et kliendid teaksid arvestada, et pakk võib hilineda. Märgime suurema koormusega automaadid ära, et klientide ootused oleks juhitud ning neil oleks soovi korral võimalik valida lähim alternatiiv meie teiste pakiautomaatide seast.”

Täiendava meetmena on Omniva avanud Tallinnas ka kolm ajutist pakipunkti, kuhu suunatakse osa piirkonna ülekoormuses pakiautomaatide pakke. Pakkide üleandmine toimub pakipunktis sarnaselt pakiautomaadile - SMS'i alusel ning kontaktivabalt. Pakipunkti avamisega tagab, ettevõte, et klientide pakid ei jääks vabaneva kapi ootele, kui pakiautomaat on täis. Kui klient ei soovi pakipunkti teenust kasutada, siis on võimalik pakk suunata tagasi algsesse pakiautomaati, helistades selleks Omniva klienditoele numbrile 661 6616. Pakk ladustatakse seejärel paari päeva jooksul.
 
Täiendavad meetmed nagu näiteks pakkide suunamised pakiautomaatidest pakipunktidesse ja kullerite poolt tehtavad pakiautomaatide lisatäitmised on mõeldud selleks, et kliendil tekiks võimalus saadetis kiiremini kätte saada.
 

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616