E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
Meetmed turvalise teenuse tagamiseks

Meie kullerid täidavad ja tühjendavad pakiautomaate mitu korda päevas juba täna ja populaarsemaid ka pühapäeviti. Ka Sina ise saad olla abiks pakkide kiirele tarnele – kui saad paki saabumise SMS-i, tule võta see kiiresti pakiautomaadist välja!

Pakke tellides või saates eelista pakiautomaate – need on 24/7 ligipääsetavad, asuvad õues, kus inimesi on vähem ja nakatumise risk on madalam.

Veebikaardilt saad vaadata, millistes automaatides on pikem ooteaeg ja valida lähima alternatiivi. Oleme Omniva kodulehe kaardirakendusse ning automaatse andmevahetusega e-poodide tarnevalikusse märkinud suurema koormusega pakiautomaadid. Jõulude eel viime kohale rekordiliselt palju pakke ja seetõttu võib mõnes populaarsemas pakiautomaadis tekkida pakkide järjekord.

Suurendame Eesti suurimat pakiautomaatide võrku veelgi. Asukohtadesse, kus pakiliiklus on eriti tihe, paigaldame pakikappe juurde. Omnival on Eesti suurim pakiautomaatide võrgustik, leia omale lähim kaardilt. Kas teadsid, et hiljuti jõudis pakiautomaat ka näiteks Kambjasse ja Abja-Paluojale?

Soovitame klientidel oma e-ostud tellida pakiautomaati, kus puudub inimkontakt, ekraan on kasutatav ka kindaga ning maksmisel on võimalik kasutada viipemakset.

Meie töötajad puhastavad pakiautomaadi ekraani, ekraani servad ja makseterminali pinna desinfitseeriva vahendiga igal teeninduskorral.

Oleme kullerite käsiseadmetesse laadinud HOIA nutirakenduse, mille abil saab kiiresti teada võimalikust lähikontaktist COVID-19 nakatunuga. Lae ka sina omale HOIA rakendus aadressilt www.hoia.me. Mida rohkem inimesi rakendust kasutab, seda paremini on võimalik kaardistada lähikontaktseid ja viiruse levikule piiri panna.

Koroonaviirus mõjutab ka rahvusvahelist posti- ja pakiliiklust.
Loe lähemalt
Loe lähemalt

Postiasutused võivad teenuste osutamiseks olla avatud, kuid kinni tuleb pidada 50% täituvuse reeglist. Palume klientidel postkontorit külastades kanda maski, hoida distantsi, desinfitseerida käsi ning pidada kinni kõikidest muudest juhistest.

Inimkontaktide vähendamiseks postiasutustes palub Eesti Post klientidel külastada neid ainult vajadusel. Võimalusel tuleks eelistada iseteeninduskanaleid (e-teenindus, pakiautomaat, e-pood).
Vajadusel on kliendil võimalik hoiutähtaega minu.omniva.ee keskkonnas või klienditeeninduses ([email protected], tel 661 6616) pikendada.
Vajadusel on kliendil võimalik hoiutähtaega minu.omniva.ee keskkonnas või klienditeeninduses ([email protected], tel 661 6616) pikendada.

Kuna võimalike lähikontaktsuse tõttu peab osa töötajaid viibima eneseisolatsioonis, võib osade postkontorite puhul kehtida ajutised lahtiolekuajad. Enne postiasutuse külastamist kontrolli postiasutuse lahtiolekuaegu veebikaardilt.

Desinfitseerime põhjalikult kogu kontori, kui postitöötaja on haigestunud või esineb lähikontaktsuse risk - Kuna koroonaviiruse nakatunute arv Eestis kasvab, mõjutab see üha rohkem ka meie tööd. Võimaliku lähikontaktsuse puhul tehakse tööruumides põhjalik puhastus ja desinfitseerimine, nakatumisriskiga töötajad saadetakse eneseisolatsiooni. Osad postkontorid võivad olla seetõttu lühiajaliselt suletud või töötavad lühendatud lahtiolekuaegadega

Kui peame võimaliku lähikontaktsuse või haigestumise tõttu postkontori sulgema, siis saadame pakid lähimasse postkontorisse või pakiautomaati. Anname Sulle sellest ka eraldi teada!

Koroonaviirus mõjutab ka rahvusvahelist posti- ja pakiliiklust.
Loe lähemalt
Loe lähemalt
- Meie töötajad järgivad endiselt soovitusi viiruse leviku peatamiseks ning lähtuvad teenuste osutamisel nii klientide kui enda turvalisusest.
- Eraklientide kullersaadetiste kättetoimetamisel või muude teenuste osutamiseks ei sisene kuller ega postikuller kliendi eluruumidesse. Saadetise üleandmine ja vastuvõtmine tehakse eelistatult välisõhus.
- Töötajad hoiavad kliendiga võimalusel vähemalt kahemeetrist distantsi.
- Saadetiste kättetoimetamisel või korjel ei anna kuller käsiseadet või makseterminali kliendi kätte.
- Teenuste eest tasumisel ei aktsepteerita sularaha. Lubatud on vaid kaardimaksed. Erandiks on teenuste „Lunatasu“ ja „saaja maksab teenustasu“ käsitlemine, kus saab arveldada ka sularahas, kuid eelistame pigem kaardimakseid.
- Pensionite ja toetuste kojukanne tehakse meditsiinilistes kaitsemaskides.
- Maapiirkonnas on kliendil võimalus kõiki postiteenuseid või oma postiasutuses olev saadetis kirjakandjaga koju tellida. Selleks tuleb täita avaldus Omniva veebilehel.
- Alates 07. juunist võtavad kirjakandjad jälle vastu perioodikatellimusi.
- Covid-19 positiivsele või eneseisolatsioonis viibivale kliendile osutame ainult neid teenuseid, kus kliendiga kontakt puudub. Kui saadetist ei ole võimalik väljastada saajale lähemate päevade jooksul, tagastame saadetise saatjale.
- Rahvusvahelist saadetiste tarne nii Eestisse saabumisel kui Eestis välja saatmisel on osade riikide puhul häiritud lennuliikluse katkemise tõttu. Samuti mõjutavad rahvusvaheliste saadetiste tarneaegasid maismaatranspordile rakendatud piirikontrollid. Seetõttu palume arvestada riigiväliste saadetiste pikeneva tarneajaga (täpsem info siin).
- Kui mõnda eelnevalt kirjeldatud tingimust ei ole võimalik teenuse osutamisel täita, siis tagastatakse saadetis saatjale.
- Kõik tähitud saadetised toimetatakse äriklientidele kätte tavapäraselt.
- Tähitud kirjad, mille kättetoimetamine ebaõnnestus, hoiustatakse lähimas avatud postkontoris 15 päeva.
- Tähitud kirjade hoiutähtaega on võimalik pikendada kuni 2 kuud. Pikendamine toimub ainult kirjaliku avaldusega. Kirjalik soov tuleb saata [email protected]. Pikendamise hoiutasu võetakse ainult enam kui 500g kirisaadetiste ja postipakkide eest, mille eest tasutakse postkontoris, kui saadetistele järgi minnakse. https://www.omniva.ee/abi/hoiutahtajad
- Menetelusdokumentide kättetoimetamine toimib tavapäraselt, võimalusel vabas õhus. Saadetiste üleandmisel järgime hügieeninõudeid, minimeerime kontakti ning hoiame piisavat distantsi.
- Rahvusvahelist saadetiste tarne nii Eestisse saabumisel kui Eestis välja saatmisel on osade riikide puhul häiritud lennuliikluse katkemise tõttu. Samuti mõjutavad rahvusvaheliste saadetiste tarneaegasid maismaatranspordile rakendatud piirikontrollid. Seetõttu palume arvestada riigiväliste saadetiste pikeneva tarneajaga (täpsem info siin).
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Küpsised
Telli kuller (ärikliendile)
Erakliendi kontaktid
661 6616[email protected]
E–R 9.00–20.00
L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT
Ärikliendi tugi
- 664 3444
- [email protected]
- E-R 8.00 – 17.00