E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

                                                                 
                                                        Kasulik teada

  • Kuidas ma saan teada, kui kaugel mu pakk on?

    Kui teil on olemas paki jälgimiskood, saate oma paki teekonda mugavalt jälgida Omniva kodulehel. Kui jälgimisest on näha, et pakk asub kullerpunktis või mõnes jaotuskeskuses, on saadetis jõudnud konkreetsesse linna ning toimumas on kohaletoimetamise ajakava koostaine. Eraklientide paki puhul võtab kuller teiega kindlasti ühendust, et paki kohaletoimetamise aeg kokku leppida. See ei pruugi juhtuda paki meile saabumise päeval, ent viime pakid oma klientideni nii kiiresti kui võimalik.

  • Tahtsin saata pakki, kuid pakiautomaat ei väljastanud aadresskaarti. Panin paki ilma aadresskaardita kappi. Mis nüüd saab?

    Kui panite paki sellesse kappi, mis pakiautomaat talle määras, on teie pakiga kõik korras. Meie kuller saab pakki välja võttes pakile aadresskaardi ise peale kleepida ning pakk liigub edasi saajani.

  • Mõnes pakiautomaadis ei ole võimalus kviitungit printida, nupp on hall. Miks ja mida teha?

    Uuema generatsiooni pakiautomaatides saab kviitungi vaid makse teostamise korral pakiautomaadis. Keskkonna hoidmise nimel ei prindi uued pakiautomaadid kviitungeid paki vastuvõtmisel, eelvormistatud paki saatmisel ning paki tagastamisel. Soovi korral palume paki jälgimiskoodi saamiseks võtta meiega ühendust telefonil 6616616, e-mailil info@omniva.ee või Facebookis.

  • Kas pakiautomaati sisestatud pakk jõuab alati järgmiseks päevaks kohale?

    Pakk jõuab järgmiseks päevaks sihtkohta, kui see on pakiautomaati pandud enne selle tühjendamist. Pakiautomaatide tühjendamise kellaajad on leitavad SIIT. Kui aga pakk on saadetud meie klientide seas väga populaarsesse pakiautomaati, võib juhtuda, et kõik pakid korraga ära ei mahu ning me käime päevas mitmeid kordi kappe uuesti täitmas. Alternatiivina on võimalik suunata pakk ka teise pakiautomaati või postkontorisse, mis võtab aega mõned päevad.

  • Miks kuller ei tulnud kokkulepitud ajal?

    Kui kuller ei saanud tulla kokkulepitud ajal, annab ta sellest ka teada. Kulleri tuleku kellaaega võivad mõjutada mitmed temast mitte sõltuvad tegurid, nt ilmastikuolud, ummikud, liiklusõnnetused. Neil põhjustel ei ole mõnikord ka kulleril olnud võimalus kohe teada anda oma hilinemisest.

  • Miks viibib Hiinast tellitud pakk pikalt Omnivas?

    Kui pakk on jõudnud Eestisse ning Omniva kätte, ilmub Omniva kodulehele trackingu lehele info, et pakk on meie sorteerimiskeskuses. Kahjuks välismaised trackingud ei kajasta alati tõepärast infot, vaid pigem eeldatavat/ prognoositud aega, mil pakk võiks sihtkohta jõuda. Täpsemalt saad lugeda SIIT.

    Soovi korral palume paki jälgimiskoodi saamiseks võtta meiega ühendust telefonil 6616616, e-mailil info@omniva.ee või Facebookis

  • Kas Aliexpressist tellitud pakki on võimalik postkontori asemel kätte saada ka pakiautomaadist?

    Jah, juba mitu aastat pakume kliendile võimalust AliExpressist tellides valida kättesaamiskohaks endale meelepärane Omniva pakiautomaat. Nii saad pakile järele minna 24/7 ega pea aega kulutama postkontoris. Kuidas täpsemalt, saad vaadata SIIT

  • Mida teha kui lihtkiri on kadunud?

    Lihtkirja saatmisel tuleb arvestada, et seda teenust valides ei ole Omnival võimalik jälgida kirja teekonda. Seetõttu soovitame oluliste dokumentide saatmisel kasutada tähitud kirja teenust. Esemeid (nt võtmeid) soovitame saata pakiga.

  • Miks jõuab ajaleht minuni varahommiku asemel hiljem?

    Omniva toob ajalehti-ajakirju, reklaami ning kirju koju kuuel päeval nädalas. Posti kanne toimub vastavalt kirjakandja postiringile ning posti kohalejõudmise aeg sõltub sellest, kus sihtkoht kirjakandja postiringis asetseb.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616