E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

                                                                 
                                                        Kasulik teada

  • Kuidas ma saan teada, kui kaugel mu pakk on?

    Kui teil on olemas paki jälgimiskood, saate oma paki teekonda mugavalt jälgida Omniva kodulehel. Kui jälgimisest on näha, et pakk asub kullerpunktis või mõnes jaotuskeskuses, on saadetis jõudnud konkreetsesse linna ning toimumas on kohaletoimetamise ajakava koostaine. Eraklientide paki puhul võtab kuller teiega kindlasti ühendust, et paki kohaletoimetamise aeg kokku leppida. See ei pruugi juhtuda paki meile saabumise päeval, ent viime pakid oma klientideni nii kiiresti kui võimalik.

  • Mõnes pakiautomaadis ei ole võimalust kviitungit printida, nupp on hall. Miks ja mida teha?

    Uuema generatsiooni pakiautomaatides saab kviitungi vaid makse teostamise korral pakiautomaadis. Keskkonna hoidmise nimel ei prindi uued pakiautomaadid kviitungeid paki vastuvõtmisel, eelvormistatud paki saatmisel ning paki tagastamisel. Soovi korral palume paki jälgimiskoodi saamiseks võtta meiega ühendust telefonil 6616616, e-mailil info@omniva.ee või Facebookis

  • Miks kuller ei tulnud kokkulepitud ajal?

    Kui kuller ei saanud tulla kokkulepitud ajal, annab ta sellest ka teada. Kulleri tuleku kellaaega võivad mõjutada mitmed temast mitte sõltuvad tegurid, nt ilmastikuolud, ummikud, liiklusõnnetused. Neil põhjustel ei ole mõnikord ka kulleril olnud võimalus kohe teada anda oma hilinemisest.

    Me teeme omalt poolt kõik, et tagada teile sujuv info ning vabandame, kui see ei ole õnnestunud. Kuna saadetis on juba kullerile kaasa antud, siis kindlasti teie juurde ka jõuame ning võtame ühendust uue kokkuleppe tegemiseks. Õnneks on sellised olukorra harvad, kuid inimlikke eksimusi tuleb paraku aeg-ajalt ette ning oleme tänulikud mõistmise eest.

  • Miks on mu pakk juba mitu päeva liikumatult Omnivas?

    Sorteerime ning toimetame pakke võimalikult kiirelt saajani. Praegu on pakimahud väga suured, mistõttu võib ka sorteerimine mõnevõrra kauem aega võtta. Sügisel valmib meie uus logistikakeskus, mis annab võimaluse e-kaubanduse kasvust tulenevaid hulgalisi saadetisi märksa kiiremini töödelda ja teile kohale tuua.

  • Miks lubate oma kodulehel, et pakiautomaadi saadetis jõuab järgmiseks päevaks kohale kui te ei ole selleks võimelised?

    Pakk jõuab järgmiseks päevaks sihtkohta, kui see on pakiautomaati pandud enne selle tühjendamist. Pakiautomaatide tühjendamise kellaajad on leitavad SIIT. Kui aga pakk on saadetud meie klientide seas väga populaarsesse pakiautomaati, võib juhtuda, et kõik pakid korraga ära ei mahu ning me käime päevas mitmeid kordi kappe uuesti täitmas. Alternatiivina on võimalik suunata pakk ka teise pakiautomaati või postkontorisse, mis võtab aega mõned päevad. Siiski soovitame teil veel pisut oodata ning lubame, et anname enda poolt kõik, et pakk teie poolt eelistatud pakiautomaati esimesel võimalusel toimetada. Meie pakiautomaatide asukohad ja nimed leiate SIIT.

  • Tahtsin saata pakki, kuid pakiautomaat ei väljastanud aadresskaarti. Panin paki ilma aadresskaardita kappi. Mis nüüd saab?

    Kui panite paki sellesse kappi, mis pakiautomaat talle määras, on teie pakiga kõik korras. Meie kuller saab pakki välja võttes pakile aadresskaardi ise peale kleepida ning pakk liigub edasi saajani.

  • Mõnes pakiautomaadis ei ole võimalust kviitungit printida, nupp on hall. Miks ja mida teha?

    Uuema generatsiooni pakiautomaatides saab kviitungi vaid makse teostamise korral pakiautomaadis. Keskkonna hoidmise nimel ei prindi uued pakiautomaadid kviitungeid paki vastuvõtmisel, eelvormistatud paki saatmisel ning paki tagastamisel.

    Soovi korral palume paki jälgimiskoodi saamiseks võtta meiega ühendust telefonil 6616616, e-mailil info@omniva.ee või Facebookis

  • Miks viibib Hiinast tellitud pakk pikalt Omnivas?

    Kui pakk on jõudnud Eestisse ning Omniva kätte, ilmub Omniva kodulehele trackingu lehele info, et pakk on meie sorteerimiskeskuses. Kahjuks välismaised trackingud ei kajasta alati tõepärast infot, vaid pigem eeldatavat/ prognoositud aega, mil pakk võiks sihtkohta jõuda..

    Mitmed välismaised veebipoed märgivad saadetise asukohaks Omniva juba sel hetkel kui saadetis alles riiulist kliendi jaoks valmis on pandud. Seejärel algab alles teekond Eestisse läbi mitme riigi. Seetõttu ei lange alati kokku ka välismaise trackingu ning Omniva trackingu info.

  • Mida teha kui lihtkiri on kadunud?

    Lihtkirja saatmisel tuleb arvestada, et seda teenust valides ei ole Omnival võimalik jälgida kirja teekonda. Seetõttu soovitame oluliste dokumentide saatmisel kasutada tähitud kirja teenust. Esemeid (nt võtmeid) soovitame saata pakiga.

  • Miks jõuab ajaleht minuni varahommiku asemel hiljem?

    Omniva toob ajalehti-ajakirju, reklaami ning kirju koju kuuel päeval nädalas. Posti kanne toimub vastavalt kirjakandja postiringile ning posti kohalejõudmise aeg sõltub sellest, kus sihtkoht kirjakandja postiringis asetseb.

    PS: Tallinnas, Tartus, Pärnus ning osaliselt ka Viljandis ei teosta ajalehtede vedu Omniva, vaid meie konkurent Express Post.

  • Mida teha, kui pakiautomaat ei tööta?

    Kui märkate, et pakiautomaat ei tööta, palume sellest meile teada anda, et saaksime pakiautomaadi kiirelt korda teha. Kui teie pakk asub rikkis pakiautomaadis, saate meile helistades ka oma paki ümber suunata teise pakiautomaati või postkontorisse.

  • Teie kõneootejärjekord on pikk ja e-mailile vastatakse 2 päeva jooksul. Aga mul on vastusega kiire!

    Hetkel on meil väga palju kõnesid ja seetõttu võivad kõnede järjekorrad olla soovitust pikemad. Meie töötajad annavad endast parima, et teie kõnedele kiiresti vastata ning sisukaid vastuseid anda. Lihtsamatele küsimustele leiate vastused meie kodulehelt.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616