E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
Vormista pakk enne saatmist meie e-teeninduses – see on postkontoris vormistamisest mugavam ja kiirem.
 
KUIDAS PAKKI E-TEENINDUSES VORMISTADA?
  1. Paki vormistamiseks sisene meie e-teenindusse. E-teeninduses pakki vormistades ei pea Sa uuesti oma andmeid sisestama, sest need on seal juba olemas. Samuti on e-teeninduses olemas nende saajate andmed, kellele oled varem pakki saatnud. Ka neid ei ole Sul vaja uuesti sisestada.
  2. Prindi aadresskaart välja ja kleebi see pakile. Samuti saad välja printida paki üleandmise tõenduseks „Tellimuse info“ ja paki postkontoris allkirja vastu üle anda.
  3. Vormista pakk e-teeninduses ka siis, kui Sul printimisvõimalus puudub. Saadame Sulle SMS-iga pakikoodi, mille järgi klienditeenindaja varustab saadetise postkontoris vajaliku aadresskaardiga ning vormistab saadetise vastuvõtmise.
Tasub teada!
 
  • E-teeninduses saad vormistada ka paki, mille lased hiljem postkontoris pakkida. Postkontoris tasud sellisel juhul ainult pakkimise eest.
  • Lisateenustest saad juurde valida paki ettevaatliku käsitsemise ning teavituse SMS-i ja e-posti teel, kui saajale on pakk üle antud.
  • E-teeninduses ei saa vormistada standardpakki ega valida erinevate kullerteenuste vahel.
Kuidas vormistada pakk postkontoris?

Üksnes postkontorist saad saata standardpakki, millel on riiklikult reguleeritud hinnakiri ja tingimused. Standardpakki saad kindlustada ning saata lunapakina.

Samuti saad ainult postkontorisse kohale tulles valida erinevate kulleritüüpide vahel, näiteks vormistada varajase kullerpaki, mille kuller viib ärikliendile kohale järgmise tööpäeva hommikul 8–10.

Erisoovide korral leiavad meie töötajad postkontoris parimad lahendused ja aitavad Sul paki soovitud viisil teele panna.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616