E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
Enne paki kullerile üleandmist vormista see kõigepealt meie e-teeninduses.
 
KUIDAS PAKKI E-TEENINDUSES VORMISTADA?
  1. Vormista pakk e-teeninduses ja vali üleandmisviisiks kuller. E-teeninduses pakki vormistades ei pea Sa uuesti oma andmeid sisestama, sest need on seal juba olemas. Samuti on e-teeninduses olemas nende saajate andmed, kellele oled varem pakki saatnud. Ka neid ei ole Sul vaja uuesti sisestada.
     
  2. E-teeninduses saad valida, kuhu ja millal kuller pakile järele tuleb. Kuller tuleb pakile järele 1,5-tunnise ajavahemiku jooksul kell 9–20. Täpne järeletulemise aeg selgub, kui alustad e-teeninduses paki saatmist.
  3. Vali juurde lisateenused, näiteks paki ettevaatlik käitlemine või teavitus SMS-i või e-posti teel, kui pakk on saajale üle antud.
Kui tellid kulleri enne kella 15, siis 20 Eesti suuremas linnas tuleb ta pakile järele juba samal päeval. Mujal Eestis tuleb kuller järgmisel tööpäeval.

Pakid jõuavad saajani järgmisel tööpäeval. Eraisikust saajale viib kuller paki kätte ka laupäeval
  • Prindi aadresskaart välja
    Pärast paki vormistamist e-teeninduses prindi välja aadresskaart ja kleebi see pakile. Samuti võid välja printida paki üleandmise tõenduseks "Tellimuse info" lehe ja paki kullerile allkirja vastu üle anda.
  • Kui Sul ei ole võimalik printida
    Kirjuta pakile saatja ja saaja andmed ning pakikood, mille saadame Sulle SMS-iga.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616