E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Erakliendi pakkide vormistamine

 
 

Vormista pakk Omniva
iseteeninduses, kui:

  • Sul on vaja pakk üle anda postkontorist või kulleriga
  • Vajad ettevõtte nimele arvet ja maksekviitungist ei piisa
  • Soovid säilitada ja näha pakkide saatmise ajalugu
  • Soovid saata korraga suurema koguse pakke
 
Paki eest saad tasuda läbi Swedbanki, SEB või Luminori pangalingi.
 
Pakiautomaadis või postkontoris saad mugavalt printida pakile kleebitava aadresskaardi. Loe paki saatmise kohta siit.
   

Vormista pakk keskkonnas Minu.omniva.ee, kui:

  • Sul on vaja saata pakk pakiautomaadist pakiautomaati, postkontorisse või kulleriga kohale
  • Sulle piisab maksekviitungist ja Sa ei vaja ettevõttele arvet
 
Minu.omniva.ee on uus mobiilne keskkond kust saad paki võrreldes varasemaga vormistada 2X kiiremini.

Paki eest saad tasuda läbi pangalingi või Mastercard/VISA kaardiga.

Minu.omniva.ee keskkonnas saad lisada ka oma eelistatud pakiautomaadid ja postkontorid, et saaksime rahvusvahelised pakid, kus on telefoninumber olemas, suunata Sinu lemmik asukohtadesse.
 


Paki vormistamine iseteenindusse sisse logimata

Vali sihtriik
Abi
Paki üleandmise viis
Abi
Vali paki kättesaamise viis
Abi
Vali paki suurus
Abi
Sisesta sooduskood
HIND : 0.00
 

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616