E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
KUIDAS SAADA E-TÄHTKIRJA?

E-tähtkiri on elektrooniline tähitud kiri ja võrdväärne paberil edastatava tähitud kirjaga. Erinevus seisneb vastuvõtmises - postkontori asemel saad e-tähtkirja võtta mugavalt vastu turvalises veebikeskkonnas.

Kui Su ettevõttele saabub e-tähtkiri, saad ettevõtte e-posti aadressile lingi, mille kaudu pääsed pärast digiallkirja andmist dokumendile ligi.
Lingi algus on: https://documents.omniva.eu/kirjakeskus/letter/, millele järgneb kirja vöötkood (alguses RD, seejärel 9 numbrit ning lõpus EE) ning tähtede ja numbrite kombinatsioon.

E-tähtkirja saab avada ja allkirjastada see, kellele on asutuse poolt antud õigus või volitus tähtkirjade vastuvõtmiseks.
Digiallkirja on võimalik anda kas ID-kaardi või Mobiil-ID abiga, sisestades oma PIN2 koodi.
Omniva e-teenindus kasutab turvalist internetiühendust, kus ID-kaardi või Mobiil-IDga sisenemine ja digiallkirja andmine on sama turvaline nagu internetipankades.

Allkirja andmisega ei kinnita Sa, et nõustud kirja sisuga, vaid ainult seda, et oled kirja kätte saanud (nii nagu ka paberil saabuva tähitud kirja kätte saamiseks pead kirjakandjale allkirja andma).

Oluline! E-posti aadressile saadetud linki saab aasta jooksul korduvalt avada, kuid seda saab teha üksnes see, kes kirja esmakordselt avas.
Kui soovid, et e-tähtkirjale pääseksid ligi ka teised, laadi see e-teenindusest alla.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616