E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Riigisisese füüsilise kirja lisateenused ärikliendile

Ärikirjade tagastused
 

Juhul kui soovid oma postitatud kirjade kohta tagasisidet, kas postitus on õnnestunud – siis võta ühendust oma kliendihalduriga. Äri ja Äri Pluss paketi klientidele kogume väljastamata jäänud kirjad kokku ja anname elektrooniliselt tagasisidet. Tagasisides toome välja adressaadi nime ja aadressi ning postituse ebaõnnestumise põhjuse. Juhul kui soovid ka postitatud kirju füüsiliselt tagasi, siis saad valida, kas soovid neid tagasi kord kuus või tihedamalt.

 

Kirjakeskuse kasutamine
 

Kiireim ja mugavaim viis kirjade saatmiseks on edastada meile kiri failina ja meie prindime selle, ümbrikustame ja saadame kandesse.
 

  • Printimine ühe- ja kahepoolselt must-valgelt või värviliselt
  • Ümbrikustamine nii masinaga kui ka käsitsi
  • Lisame masinaga ja käsitsi lisalehe või muid materjale (voldikud, kaardid, pisiesemed jne)
  • Teostame nii elektroonilist kui ka füüsilist postituse eelsorteerimist

Kõige efektiivsem viis töö teostamiseks on printida aadress koheselt kirjale ja ümbrikustada masinaga aknaga ümbrikusse. Masinümbrikustamise käigus saab ühte ümbrikusse lisada kuni 7 lehte ning 3 lisa materjali (kutse, voldik, reklaamleht vms).

 

Digiteerimine
 

Kui Sulle on oluline, et Sinu ettevõte oleks innovaatiline ja tulevikus paberivaba, vali dokumentide digiteerimisteenus. Töötleme ja tuvastame infot nii füüsilistelt kui ka elektroonilistelt dokumentidelt.

 
Digiteeritud dokumentide eeliseks on:
  • kiire andmetuvastus ja selle võrra kiirem infovahetus või info töötlemine;
  • andmete ja dokumentide pikk säilimisperiood;
  • kulude kokkuhoid füüsilise arhiiviruumi osas;
  • kasutajasõbralik dokumentide haldus

Vastavalt Sinu soovile ja võimalustele, saame dokumentide üleandmiseks ja vastuvõtmiseks kokku leppida füüsilise või elektroonilise kanali. Personaalse lahenduse saamiseks võta meiega ühendust.



Andmeteenused (andmebaasi korrastus ja sihtnumbri kontroll)
 
Aadressbaasi ja sihtnumbrite korrastamine

Teenus on mõeldud klientidele, kes soovivad korrastada oma andmebaasis olevad postiaadresse ning viia need ühtsele standardile vastavaks. Samuti neile, kes soovivad lisada aadressidele sihtnumbrid või kontrollida olemasolevate sihtnumbrite kehtivust.
 

  • Kliendi andmebaasi võrreldakse reaalselt eksisteerivate aadressidega tagamaks postituseks vajalik täpsus
  • Korrektne baas vähendab vigaste aadresside tõttu saajateni mittejõudvate saadetiste hulka; suurem saajate hulk suurendab võimalusi lisatulu teenimiseks
  • Võimaldab saada geograafiliselt/asukohapõhiselt täpsema ülevaate oma klientidest

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616