E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kolm põhilist e-müügiarve eelist PDF- ja paberarve ees

Juba suur hulk ettevõtteid väljastab täna e-müügiarveid ehk arveid, mis on masinloetavad ja mida raamatupidajal ei ole vaja süsteemi sisestada, sest andmed liiguvad süsteemide vahel automaatselt.

E-müügiarvete koostamiseks on mitu võimalust. Neid saab teha enda raamatupidamistarkvaras ja liidese abil operaatorile saata. Samuti on võimalik arveid koostada näiteks Arvekeskuse e-teeninduses või eksportida neid Excel-formaadis.

 
  1. Arve saab saata mitmesse erinevasse kanalisse korraga
    Arveid on võimalik saata otse saaja raamatupidamissüsteemi, internetipankadesse, e-kirjaga või paberil postkasti. Seejuures panka arve saatmine pole mugav mitte ainult eraisikust lõpptarbijale, vaid ka väikeettevõttele, kes saab pangast mugavalt kõik arved kohe ka ära maksta. Sel puhul ei pea pangas enam käsitsi maksekorraldust täitma, vaid e-arvest koostatakse internetipangas eeltäidetud maksekorraldus või tasutakse automaatselt püsimaksekorraldusega.
  2. Saad seadistada automaatsed müügiarved
    Paljudel ettevõtetel on vaja oma klientidele iga kuu saata samasuguseid arveid. Selleks on loodud lahendus, kus saab määrata, millise sagedusega või kindlal kuupäeval koostatakse süsteemi poolt uus arve, mis edastatakse automaatselt määratud kanalisse. Näiteks kui on tehtud paariaastane koostööleping, kus igal kuul saadetakse samas summas arve, siis saab süsteemi seadistada selliselt, et järgmised kaks aastat saadab süsteem arveid välja automaatselt.
  3. Automatiseeritud vigade haldus
    Kui juhtub, et arve edastus ebaõnnestus (nt meiliaadress on vigane), saab ühekordse seadistusega määrata, et vea korral saadetakse arve uuesti paberil. Selline lahendus välistab olukorra, kus arve mingil põhjusel kohale ei jõuagi. Samuti on võimalik tellida ebaõnnestunud edastuste kohta automaatseid raporteid.

Selle suure töölõigu automatiseerimine aitab aega kokku hoida nii suurel ettevõttel kui ka neil, kes koostavad kuus paarkümmend arvet. Kui ettevõttel on juba võimekus vastu võtta e-ostuarveid, siis e-müügiarveid saates on võimalus efektiivsust kasvatada nii enda ettevõttes kui ka oma koostööpartneritel.


Marika Bander
tootejuht

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616