Milline arvete lahendus on Sulle sobivaim?


Meie e-teenindusest saad mugavalt arveid saata, vastu võtta ja säilitada. Sobivaima lahenduse leidmiseks saad valida nelja paketi vahel.  
  • E-arvetega säästad aega, raha ja keskkonda ning vähendad oluliselt eksimisvõimalust ja käsitööd.
  • Sul on võimalik muuta kogu ettevõtte ostu- ja müügiarvete menetlusprotsess paberivabaks.
  • Saad hallata ühes kohas erinevatest kanalitest saabuvaid arveid – nii e-arveid, PDF-arveid kui paberarveid.
Arvekeskuse uudised leiad meie blogist
  • Kuidas arvete haldamine toimub?
    Vaata lähemalt, kuidas e-teeninduses toimub müügiarvete saatmine ja ostuarvete vastuvõtmine.
  • Milliste partneritega meie arvelahendus ühildub?
    Ühenda meie arvete halduslahendusega sobiv finantstarkvara, raamatupidamisteenus ja pangateenus ning vähenda veelgi aeganõudvat käsitööd.
  • KALKULAATORSiin saad arvutada, kui palju hoiad kokku aega ja raha Omniva ostuarvete lahendust kasutades.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616