Millised lahendused on kirjastustele?

Kliendid saavad Sinu väljaandeid tellida postkontoris ja kirjakandjat koju kutsudes. Postkontorid on suurim üle-eestiline jaevõrk ja meiega jõuad iga inimeseni Eestis.

Kui tellijad on olemas, edasta meile aadressid ja me toimetame Sinu kirjastatavad väljaanded saajateni. Kasuta ka just kirjastajatele mõeldud lisateenuseid.
Meie kirjastajatele mõeldud lahenduste kasutamiseks sõlmi esmalt ärikliendi raamleping. Ärikliendi raamlepingu saad sõlmida e-teeninduses, perioodiliste väljaannete edastamine toimub perioodikateenuse tüüptingimuste alusel.
 
KUIDAS SINU VÄLJAANDED TELLIJANI JÕUAVAD?

Väljaannete tellijateni jõudmine on reguleeritud teenusetingimustega. Samuti lepime kokku, millal ja kus saad väljaanded meile kohaletoimetamiseks üle anda.

Toimetame perioodilised väljaanded tellija postkasti 1-2 tööpäeva jooksul viiel päeval nädalas (teisipäevast laupäevani). Olenevalt postiringi pikkusest saavad tellijad väljaanded kätte päeva jooksul.

Varahommikuses kandes olevad väljaanded postitame varahommikuse kande piirkondades teisipäevast reedeni kella 7-30-ks ja laupäeval 8:00-ks. Varahommikuse kande piirkondadega saab tutvuda SIIN.

Varahommikuse kande piirkonnas väljaande varahommikuse kandeteenuse tellimiseks võtke ühendust enda kliendihalduriga või kirjutage ä[email protected].

Varahommikuse kande tingimused on samuti kirjeldatud perioodika tüüptingimustes ning need on saadaval SIIN.

Väljaannete võimalikult kiireks kättetoimetamises, toimeta need meieni koos sorteerimise, pakendamise ja vajalike märgistuste juhendiga. Õiged sihtnumbrid tsoonide ja postivahetuspunktide lõikes leiad meie tabelist.

KUIDAS KÄTTETOIMETAMISE TELLIMUST ESITADA?



Kui võtad klientidelt ise tellimusi vastu, vali sobiv viis andmete meile edastamiseks. Valida saad kolme võimaluse vahel.
 
  1. Automaatne tellimuste edastamine
    Kui soovid vältida aeganõudvat käsitööd, edasta tellimused meile kiiresti ja mugavalt automaatse andmevahetusega.
  2. Failiga tellimuste edastamine
    Iga tellimuse ükshaaval kirjastuste e-teenindusse sisestamise asemel saad tellimuse info saata meile ühe korraga struktureeritud failis.
  3. Kirjastuste e-teenindus
    Kõige soodsamalt saad tellimused sisestada kirjastuste e-teeninduses. Tellimuste ümberadresseerimine, tühistamine ja peatamine on e-teeninduses tasuta.
KIRJASTUSTE E-TEENINDUS

Kirjastuste e-teeninduses saad esitada ja hallata kättetoimetamise tellimusi. Samuti saad teha väljavõtteid tellijate andmetest ning sorteerimistabelitest ning väljaannete tiraažist erinevate postkontorite lõikes. E-teeninduse kasutajakonto loomiseks pöördu oma kliendihalduri poole.
 

KUIDAS TELLIMUSI VASTU VÕTTA?


Kui Sinu kirjastusel puudub oma tellimiskeskkond, võtame Sinu väljaannete tellimused ise klientidelt vastu.

Tellimuste vahendamiseks anna meile iga väljaande kohta teada:
 
  • väljaande nimetus
  • väljaande ilmumissagedus
  • väljaande tellimishind vastavalt tellimisperioodile
  • väljaande orienteeruv kaal
 

KUIDAS ÄRI VEEL TÕHUSAMAKS MUUTA?


Vajadusel saad valida meie kirjastustele suunatud lisateenuste hulgast just need, mis Sinu aega ja kulusid kokku hoiavad.
 
  1. Trükikojas materjalil järelkäimine
    Ära logistika pärast muretse, tuleme materjalile trükikotta järele.
  2. Sorteerimine
    Jäta väljaannete jaotusüksuste lõikes jagamine meie hooleks ja ära kuluta aega sorteerimisele.
  3. Transporditeenus
    Anna oma väljaanded meile üle just Sulle sobivas jaotusüksuses ja hoia kokku transpordile kuluvat aega ja raha.
  4. Komplekteerimine
    Vajadusel lisame Sinu väljaannete vahele reklaammaterjale või vahelehti.
  5. Trükiteenused
    Trükime Sinu väljaannete vahele lisatavad reklaamlehed ja tootetutvustused. Samuti saame väljaanded kiletada ning lisada neile saaja- ja aadressiandmed.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616